Tiskové centrum
Tiskové centrum
11. července 2016

K T-Mobile TV nově tablet za korunu

Zákazníci, kteří si T-Mobile TV zakoupí do 31. 8. 2016, získají ke smlouvě na 24 měsíců tablet Allview Viva C701 za 1 Kč. Nabídka kanálu HBO na 6 měsíců jako dárek prodloužena do konce srpna.
  • Nabídka HBO na 6 měsíců jako dárek prodloužena do 31. srpna
  • Tablet Allview Viva C701 na sledování TV jen za 1 Kč                                                     

Operátor spustil od pondělí 11. července novou letní nabídku a zákazníkům, kteří si T-Mobile TV zakoupí do 31. 8. 2016, přidá ke smlouvě na 24 měsíců tablet Allview Viva C701 za 1 Kč. Dále prodlužuje promo nabídku kanálu HBO na 6 měsíců jako dárek, a to rovnež do konce srpna.

„Televizi od T-Mobile má nyní více než 10 000 uživatelů. Zákazníci oceňují výběr z 3 tarifů podle počtu TV kanálů, na něž v rámci kampaně získali slevu 100 Kč ze základní ceny, také kvitují promo HBO na 6 měsíců a možnost zhlédnout pořady až dva dny zpětně,“ uvedl Juraj Bóna, ředitel B2C marketingu a řízení produktů.

Operátor nyní nabízí tarif Základ se 71 programy (11 v HD kvalitě) za 399 Kč, Standard se 112 kanály (25 v HD) za 499 Kč a Premium se 137 programy (30 v HD) za 899 Kč. Zákazníci mohou stále využít prodloužené záruky spokojenosti, v rámci které lze smlouvu do 30 dnů bezplatně zrušit.

V době letních prázdnin ocení tablet jen za korunu zejména rodiče třeba jako alternativní TV pro své ratolesti. Wifi tablet Allview Viva C701 nabízí 7" obrazovku. Jeho předností je snadné ovládání a uživatelsky přívětivé rozhraní s operačním systémem Google Android 5.1.1 (Lollipop).

Prodej T-Mobile TV doprovázela kampaň v konceptu Klinika inovativní péče v hlavní roli s Ivanem Trojanem a Václavem Neužilem. Dva spoty propagovaly nový způsob sledování televize, kdy divák sám rozhoduje na co, kde a kdy se bude dívat a upozorňuje mimo jiné na možnost pustit si pořady až 2 dny zpětně. Kampaň byla opět přijata velmi pozitivně, dokázala upoutat pozornost a zaujmout, přičemž také potvrdila dlouhodobý trend velmi dobrého doručení hlavního sdělení a jasně nejvyšší líbivosti. Hlavní spot „Cvičme v rytme má přes 2,5 milionů zhlédnutí na YouTube. 

Více informací na: www.t-mobile.cz/tv.