Tiskové centrum
Tiskové centrum
5. března 2004

T-Mobile si vybral DRAFT PRAGUE a EURO RSCG DIALOG

Nové agentury budou zajišťovat tzv. sales promotion Nového dodavatele služeb v oblasti podpory prodeje vybral v uplynulých dnech T-Mobile. Tyto podlinkové aktivity budou pro společnost nadále zajišťovat hned dvě agentury - DRAFT PRAGUE a EURO RSCG DIALOG. Ve druhém kole poptávkového řízení porazily další tři uchazeče. Celkově bylo v...
  • Nové agentury budou zajišťovat tzv. sales promotion

Nového dodavatele služeb v oblasti podpory prodeje vybral v uplynulých dnech T-Mobile. Tyto podlinkové aktivity budou pro společnost nadále zajišťovat hned dvě agentury - DRAFT PRAGUE a EURO RSCG DIALOG. Ve druhém kole poptávkového řízení porazily další tři uchazeče. Celkově bylo v tendru osloveno třináct agentur.

DRAFT PRAGUE a EURO RSCG DIALOG vystřídají v zajišťování sales promotion aktivit společnost Ogilvy Promotional Campaigns, která s T-Mobile spolupracovala do prosince loňského roku. Ta poptávkovým řízením neprošla, neboť jednou z podmínek byla exkluzivita klienta v telekomunikační oblasti. Rámcová smlouva na dobu neurčitou bude s oběma agenturami podepsána v nejbližší době.

Běžně velké projekty chce T-Mobile zadávat vždy jen jedné agentuře, u projektů většího rozsahu osloví obě dvě. Prvním projektem nově vybraných dodavatelů bude podpora služby Uvítací tóny, kdy personální promotion vhodně doplní marketingovou kampaň. Prostřednictvím vyškolených promotérů v terénu budou zákazníci osloveni přímo, získají informace o službě a jejích výhodách a hned na místě si ji mohou aktivovat.