Tiskové centrum
Tiskové centrum
15. srpna 2018

T-MOBILE SPOUŠTÍ NOVOU KAMPAŇ NA DIGITÁLNÍ TV A ŠPIČKOVÝ FOTBAL

T-Mobile pokračuje v marketingové kampani v prostředí horského hotýlku Růženka a od 15. srpna spouští její další část, tentokrát s tématikou digitální televize a nového fotbalového obsahu.

T-Mobile pokračuje v marketingové kampani v prostředí horského hotýlku Růženka a od 15. srpna spouští její další část, tentokrát s tématikou digitální televize a nového fotbalového obsahu. V kampani se opět představí Kryštof Hádek, Veronika Kubařová, Jiří Langmajer a Ctirad Götz.

Zatímco dosavadní kampaně představovaly nový princip nabídky služeb Magenta 1 a nabídku pevného připojení k internetu, nová kampaň ukazuje výhody moderní digitální televize v podobě až týdenního zpětného zhlédnutí, opakovaného zastavení či přetáčení. T-Mobile televize navíc do programové nabídky od tarifů M nově zařazuje dvojici sportovních programů Digi Sport 1 a Digi Sport 2, které nabídnou každý den prémiový evropský fotbal v HD kvalitě: německou Bundesligu, italskou Sérii A či španělskou LaLigu, a také anglickou pohárovou soutěž FA Cup. Na programu Magenta TV najdou diváci v srpnu kampaňové spoty a jako bonus navíc uvidí sestřihy a zákulisí z natáčení reklamy.

Kampaň poběží od 15. srpna až do konce října 2018, nasazení jednotlivých médiatypů se může lišit.

Další informace ke kampani:

Médiamix: TV, OOH, print, on-line, retail, sociální média

Kreativní koncept: Saatchi & Saatchi

Produkce TV: Boogie Films, režisér Tomáš Bařina

ATL: Saatchi & Saatchi

BTL: Havas Worldwide

Digital: Proboston Digital

Retail: Havas Worldwide

Social: Newcast

Mediální agentura: MediaCom Praha