Internet v mobilu využívá přes 1 milion zákazníků T-Mobile

  • Datové balíčky jsou k chytrým telefonům nezbytností
  • Internet v mobilu na den ochrání před neočekávanými výdaji
  • Účtování podle objemu přenesených dat bude nahrazeno denním balíčkem 

Praha, 25. října 2011 – Zájem o chytré telefony, které nabízejí komfortní připojení k internetu, a množství zajímavých aplikací se v poslední době raketově zvyšuje. Proto stále více zákazníků pro účtování datových přenosů volí bezpečné balíčky. Svědčí o tom například fakt, že jen za první rok, co byl do nabídky zařazen Internet mobilu na den, jej má aktivní téměř 800 000 uživatelů. Pevné denní nebo měsíční účtování je určeno pro tarifní i Twist zákazníky a dává jim naprostou jistotu, kolik za surfování utratí. Zákazníci si tak mohou užívat mobilní internet bez starostí. 

Úplné využití chytrého telefonu si dnes bez datového balíčku nelze představit. Čím dál více zákazníků si kromě toho uvědomuje, že datové přenosy za pevnou cenu pomáhají chránit jejich peněženku před neočekávanými výdaji,“ říká Jiří Hašek, ředitel řízení kategorie a produktů společnosti T-Mobile, a doplňuje: „Účtování podle objemu přenesených dat je v dnešní době rozšíření mobilního internetu již minulostí.“ 

Pro ty, kteří si chtějí surfování v mobilu vyzkoušet, ale nejsou si jisti správností výběru, je nejjednodušší možností Internet v mobilu na den. Ten jim na rozdíl od účtování podle objemu přenesených dat dá jistotu, že za den utratí pouze 24 korun. Aktivuje se jen v případě použití datového přenosu a zákazník je vždy informován prostřednictvím SMS. Například majitelé chytrých telefonů bez balíčků na mobilní internet tak již nebudou vystaveni nepříjemným překvapením, kdy si telefon sám stahuje aktualizace, a uživatel je pak zaskočen výší účtu za datové přenosy.

Nicméně stále ještě existují zákazníci, kteří mají nastaveno účtování podle objemu přenesených dat. Ti mohou být – například po pořízení chytrého telefonu – nepříjemně zaskočeni výší svého účtu za mobilní internet. Počet takových případů se v poslední době zvyšuje a operátor eviduje měsíčně zhruba 6500 dotazů na toto téma. Právě proto, aby T-Mobile ochránil zákazníky před nepříjemným překvapením nad výší účtů za mobilní data, zahájí v nejbližších dnech převod všech uživatelů, kteří mají nastaveno účtování dle objemu přenesených dat, na Internet v mobilu na den. S ním zaplatí za surfování 24 korun s DPH za 24 hodin. 

Nový způsob účtování bude nejprve aktivován těm, kteří zatím mobilní internet nevyzkoušeli. Aktivní uživatelé, kteří v současné době platí podle objemu přenesených dat, budou o chystaném kroku s dostatečným časovým předstihem informováni. Například prostřednictvím SMS, telefonátu ze Zákaznického centra T-Mobile, na faktuře či dopisem. Je pak zcela na jejich uvážení, zda budou chtít Internet v mobilu na den aktivovat, či zůstanou u původního systému účtování. 

Každý zákazník může přejít na původní způsob účtování kdykoli, zavoláním na zákaznické centrum nebo prostřednictvím SMS ve tvaru „IDEN D“ na 4603. „Našim zákazníkům chceme nabídnout bezpečnou variantu účtování, ale je samozřejmě na zákazníkovi samotném, které možnosti dává přednost,“ uzavírá Hašek.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz