Lovecká sezóna netradičně: zbraní je QR čtečka

Nový projekt na podporu QR kódů připravila česká portálová jednička Seznam.cz společně s mobilním operátorem T-Mobile. Lovecká sezóna naostro startuje 18. října nepřehlédnutelnou kampaní v ulicích Prahy. Centrem informací je web www.lovecka-sezona.cz. K úspěšnému zvládnutí lovu na QR kódy budou lovci potřebovat Seznam.cz QR čtečku, ke které se dostanou přes stránky Lovecké sezóny.

Účelem hry je na šesti různých územích - honitbách po Praze skenovat QR kódy, pod nimiž jsou skryty indicie. Konečná a velmi zásadní heslová indicie vede 6 nejrychlejších soutěžících k finální výhře, kterou je nejnovější typ telefonu iPhone. Pro další soutěžící budou ve hře připraveny telefony Samsung I9000 Galaxy a  HTC Wildfire a dále drobné ceny v podobě flash disků, přívěsků a podobně. Výhry však budou pro lovce dostupné až ve chvíli, kdy budou mít všech 6 prémiových indicií v mobilu a podaří se jim ulovit i onu velmi vzácnou heslovou indicii. Soutěž vypukne 18. 10. a na shromáždění všech indicií budou mít lovci maximálně  jeden měsíc

 „Správný lovec se vždy kouká kolem sebe a pozorně poslouchá. Proto věřím, že pozvánku k lovu na lavičkách, LCD obrazovkách a jiných veřejných plochách zaregistruje každý milovník dobrodružství" říká ke kampani Martin Šámal, Senior Brand Manager Seznam.cz. „Věříme, že chuť objevovat něco zcela nového a vidina trofejí přiláká maximum lovců, kteří s námi mohou být na startu nové éry komunikace mobilů s okolím."

„Rádi si hrajeme a věříme, že hraví jsou i naši zákazníci," říká Martin Jaroš, ředitel marketingové komunikace T-Mobile a dodává: "QR kódy jsou báječný způsob hledání „pokladu", navíc nepotřebujete nic jiného, než telefon a chuť se bavit." 

 Kampaň Lovecká sezóna připravila pro zadavatele agentura McCann Erickson. Poznatky ze zapojení QR kódů do praxe využijí partneři projektu k dalším aktivitám směřujícím k širokému využití internetu v mobilu. Ten je v současné době jak pro poskytovatele obsahu (Seznam.cz), tak pro mobilní operátory důležitým trhem, od něhož se v blízké budoucnosti očekávají významné reklamní příjmy.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz