Mezinárodní kampaň Angry Birds začíná

  • Chytré telefony dostupné opravdu pro každého
  • Stovky zákazníků si ve spotu naživo zahrály nejoblíbenější titul pro chytré mobily

Praha, 2. června 2011 – V pátek 3. června v České republice startuje nová mezinárodní kampaň Deutsche Telekomu, která využívá nejpopulárnější hru současnosti pro chytré telefony – Angry Birds. Cílem kampaně je ukázat zábavnou stránku chytrých telefonů. S „naštvanými ptáky“ se v červnu setkají zákazníci také v Bulharsku, Chorvatsku, Řecku, Maďarsku a Rumunsku. 

Kampaň Angry Birds naživo“ chce oslovit větší počet diváků, kteří přirozeně tíhnou ke smartphonům. Kromě samotných „naštvaných ptáků“ a jejich úhlavních nepřátel, vychytralých prasátek, jsou hvězdou spotů právě chytré telefony. V českém prostředí jde o novinku T-Mobile move a Sony Ericsson Xperia Play. Využití chytrých telefonů je podmíněno také cenově dostupným datovým připojením: kampaň proto zmiňuje také T-Mobile datové tarify Internet v mobilu. „Nový chytrý telefon T-Mobile move ve spojení s našimi datovými tarify Internet v mobilu jasně ukazuje, že smarthphony jsou dnes dostupné naprosto všem,“ říká Petr Dvořák, výkonný ředitel marketingu T-Mobile, a dodává: „Chytré telefony kromě celé řady funkcí nabízejí spoustu zábavy, což chceme ukázat také naší novou kampaní s Angry Birds v hlavní roli.“ 

Kampaň dále podpoří videoobsah distribuovaný prostřednictvím různých kanálů, který zájemcům umožní nahlédnout do zákulisí příprav nejnovějšího spotu, jenž je zcela v duchu sloganu „pro společné zážitky“. 

Ve spotu pořízeném v městečku Terassa poblíž Barcelony si překvapení diváci mohli naživo zahrát se známými postavičkami ze hry – od prasátek v nadživotní velikosti po létající ptáky. Během natáčení mohl každý sám v reálu okusit nakažlivé kouzlo hry Angry Birds. Z kolemjdoucích se stali hráči, stejně jako jediným tahem prstu po displeji smartphonu mohli aktivovat obří skutečný prak a sami se naživo zapojit do hry. 

„Ptáci“ v Česku
Angry Birds tak na následující dva měsíce ovládnou celou Českou republiku. Objeví se na televizních obrazovkách, inzerátech v tištěných médiích či bigboardech. Kromě toho na ně narazí cestující například v pražském metru, na vybraných zastávkách MHD, kde si hru budou moci vyzkoušet na interaktivní dotykové obrazovce, či ve vybraných zoologických zahradách. Zákazníci T-Mobile mohou samotnou hru jednoduše stáhnout z adresy www.t-mobile.cz/hra

Realizaci televizní a printové části kampaně měla na starosti agentura Saatchi&Saatchi, ambientní média agentura Klan, on-line a kino reklamu pak VACULÍK ADVERTISING společně s Proboston Creative. Speciální úprava facebookového profilu a youTube kanálu nese podpis MacCann Digital. 

Společnosti Deutsche Telekom a Rovio velmi těší, že mohly spolupracovat na tomto projektu, díky kterému mohou prostřednictvím jedinečné a nezapomenutelné akce oslovit širší publikum a komunikovat tak své hodnoty a značku. Od svého uvedení na začátku roku 2009 se hra „Angry Birds“ stala hitem po celém světě a stanovila novou laťku pro úspěšné aplikace pro chytré telefony a mobilní hry. Tento titul se drží na přední příčce v počtu stažení mezi placenými hrami i těmi, které jsou zadarmo. K říjnu 2010 zaznamenal více než 10 000 000 stažení platícími zákazníky. Denně stráví lidé po celém světě zhruba 200 milionů minut hraním této hry, což se rovná 16 letům každou hodinu. 

O společnosti Rovio
Rovio je zábavní mediální společnost se sídlem ve Finsku, která vyvinula celosvětově úspěšnou franšízu Angry Birds. Společnost Rovio byla založena v roce 2003 jako vývojářské studio pro mobilní hry; společnost vyvinula několik titulů pro různé mobilní platformy, které získaly různá ocenění. V roce 2009 uvedla společnost Rovio hru Angry Birds, logickou casual hru pro dotykové smartphony, která je od roku 2010 celosvětovým fenoménem. Jednotlivé verze hry Angry Birds se stabilně umísťují na předních příčkách mezi herními tituly, přičemž franšíza se mezitím rozšířila do řady nových oblastí. Rovio rychle expanduje i do oblasti televizních médií, merchandisingu, vydavatelství a služeb. Více informací o společnosti Rovio naleznete na rovio.com.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz