Partnerský program T-Mobile v novém

  • Počet aktivních SIM karet v partnerských řešeních překonal za rok 2005 hranici 10 000
  • Partneři díky novému programu získají marketingovou, obchodní a technickou podporu
  • Zákazníci mohou nyní vybírat ze 64 řešení od 32 partnerských společností

Praha 12. července 2006 - Společnost T-Mobile dnes představila novou podobu svého Partnerského programu. Systém partnerských řešení, která se zaměřují například na mobilní sběr dat, vzdálený přístup do kanceláře, logistiku vozového parku, zabezpečení domácností, SMS aplikace či prémiové služby, přichází od července ve vylepšené podobě. Společnosti, se kterými T-Mobile spolupracuje, se tak mohou těšit na mnohem širší program podpory, která se bude odvíjet od úrovně vzájemné spolupráce. Podle tohoto měřítka budou také partneři rozděleni do čtyři kategorií. Strategickými partnery programu se staly společnosti Intel a Microsoft.

Program umožňuje partnerským společnostem využít technologickou platformu sítě T-Mobile k vývoji vlastních produktů a služeb, které jsou určeny pro koncové zákazníky - ať už firemní klienty, nebo fyzické osoby. O jeho oblibě svědčí každoroční dvouciferný nárůst počtu využívaných SIM karet.

"Vylepšení Partnerského programu bylo naším dlouhodobým cílem. Jsem přesvědčen, že nynější nastavení jasných pravidel pomůže zintenzívnit spolupráci s partnerskými společnostmi, což v konečném důsledku znamená další výhody a vyšší kvalitu služeb poskytovaných našim zákazníkům," říká Jaroslav Macnar, ředitel Wholesale Marketingu společnosti T-Mobile.

Zásadní novinkou oproti původnímu systému je zavedení čtyř úrovní partnerského programu:

  • Registrovaný partner
  • Kvalifikovaný partner
  • Top partner
  • Klíčový partner

Podle rozdělení do jednotlivých kategorií získávají partneři nárok na širokou podporu ze strany T-Mobile. Spolupráce mezi jednotlivými společnostmi a T-Mobile se odehrává ve třech hlavních oblastech: marketingové, obchodní a technické.

Marketingová podpora spočívá například v zahrnutí produktů do Katalogu partnerských řešení, který
T-Mobile pravidelně vydává ve 3 verzích: tištěné, internetové a elektronické na CD. Svůj prostor dostanou řešení i ve firemních publikacích T-Mobile, jež jsou určeny pro business zákazníky, (např. magazín
T-Mobile Professional).

V obchodní oblasti získají partneři přístup ke společnému marketingovému fondu a navíc budou začleněni do řady seminářů a prezentací o nových produktech a službách, které jak pro ně tak i pro zákazníky připravuje T-Mobile. 

V rámci technické podpory je zřízena nonstop infolinka pro členy partnerského programu, další výhodou je například tzv. Startovací balíček (veškeré podklady k členství programu, testovací SIM karty atd.), který získá každý nový partner.

Zájem společností o spolupráci s T-Mobile se každoročně zvyšuje. Úspěšnost programu lze doložit neustále rostoucím počtem aktivních SIM karet, které jsou pro jednotlivá partnerská řešení využívány. Například mezi roky 2003 a 2004 se jejich počet zvýšil o 54 procent, zatímco o rok později bylo dosaženo téměř 60procentního nárůstu a byla překonána hranice 10 000 aktivních SIM karet.

Zavedením tohoto systému však rozvoj partnerských řešení rozhodně nekončí. Dynamický vývoj v této oblasti nabízí stále nové možnosti k využití mobilních aplikací. Například logistika vozového parku přestává být doménou jen velkých společností, před úkolem optimalizovat náklady totiž stojí stále více středních a malých firem stojí. Kontrola vozového parku tak získává na čím dál větším významu, vždyť v České republice je registrováno 400 000 kamionů.

Partnerská spolupráce byla zahájena v roce 2002. Po čtyřech letech využívá sítě operátora 32 partnerů, kteří nabízí celkem 64 řešení. Ta jsou nejčastěji využívána při mobilním sběru dat, vzdáleném přístupu do kanceláře, M2M aplikacích (telemetrie, logistika vozového parku, zabezpečení vozidel a objektů) či SMS aplikacích. Počet partnerů rozhodně není konečný a program partnershipu je nadále otevřený všem zájemcům.

Další informace jsou k dispozici na www.t-mobile.cz/partnership.

Prezentaci z tiskové konference najdete zde.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz