Personální změny v marketingu T-Mobile Czech Republic

  • Novou ředitelkou marketingu - Consumer Segment se stala Alexandra Korman
  • Do nově vytvořené pozice Manažerky nadlinkové komunikace a médií ve společnosti T-Mobile nastoupila Denisa Fuksová

Praha 21. června 2007 - Novou ředitelkou marketingu - Consumer Segment se 1. června stala Alexandra Korman. Na této pozici střídá Petra Dvořáka, který je pověřen vedením útvaru Category and Product Management. Alexandra působí na různých pozicích v úseku marketingu společnosti T-Mobile od roku 2003.

Před příchodem do společnosti T-Mobile získávala zkušenosti a znalosti trhu v oblasti marketingu v řadě společností v České republice (Eurotel, Colgate Palmolive) a v zahraničí (Bank Austria Creditanstalt, Slovak Gas Industry).

Po absolvování Vysoké školy ekonomické v Bratislavě studovala Alexandra Korman management na Univerzitě v Passau a produktový management na Univerzitě George Washingtona. Mluví anglicky, německy, rusky a španělsky. Je vdaná. Mezi její koníčky patří golf a plavání, ráda si také zajde do kina na dobrý film.

Do nově vytvořené pozice Manažerky nadlinkové komunikace a médií ve společnosti T-Mobile 1. června nastoupila Denisa Fuksová. Ve společnosti T-Mobile Czech Republic působí již od roku 2003 jako Manažer médií.

Zkušenosti z mediálního a reklamního trhu získala v agenturách Ogilvy&Mather a Carat, kde pracovala na pozici Vedoucí týmu plánování nákupu médií pro následující klienty: Český Telecom, Staropramen, Emco, Ivax, Nutricia, SCA Hygiene Products a řadu dalších.

Denisa Fuksová vystudovala obor Podnikatel pro obchod a služby s jazykovým zaměřením na Vyšší obchodní škole v Ústí nad Labem. Volný čas ráda tráví cestováním, objevováním kulinářských specialit a jejich realizací. Mezi její koníčky patří také hudba, tanec a rétorika.

Fotografie obou dam naleznete v Obrazovém archivu.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz