T-Mobile pomůže s marketingovou kampaní

  • Atraktivní reklamní prostor na webu na léto se slevou 50 %
  • Tvorba mobilních internetových stránek zdarma u kampaní nad 50 tisíc korun  

Praha, 17. května 2011 – T-Mobile nabízí pomocnou ruku při umístění marketingových kampaní na internet a při tvorbě mobilních internetových stránek. Počínaje květnem začíná operátor prodávat prostor pro reklamní bannerové kampaně na svých webových stránkách t-music a SMS bráně s 50% slevou pro období letních prázdnin. Navíc u objednávek nových inzerentů mobilního marketingu nad 50 tisíc Kč bez DPH zajistí operátor tvorbu mobilních internetových stránek (tzv. landing page) v ceně objednávky. 

„Počet uživatelů internetu se zvyšuje. Z pravidelného měsíčního průzkumu jednoznačně vyplývá, že stoupá i množství zájemců o internet v mobilních telefonech, čímž samozřejmě roste i skupina potenciálních zákazníků, na které lze cílit mobilní reklamou. Proto jsme se rozhodli podat inzerentům pomocnou ruku,“ říká Vít Šoupal, senior manažer mobilních plateb, a dodává: „Ke konci prvního čtvrtletí využívalo mobilní internet více než 920 000 klientů.“ 

První nabídka je určena těm, kteří mají zájem o atraktivní inzertní prostor na dvou portálech operátora za zajímavou cenu. Reklamní bannery tak lze umístit na webových stránkách www.t-music.cz a SMS brána se slevou 50 % na jednotlivé formáty. Platí pro kampaně realizované v průběhu letních prázdnin, tedy v termínu od 1. 7. – 31. 8. 2011. 

Operátor nabízí zdarma také tvorbu mobilní internetové stránky v rozsahu jedné základní a až 4 dalších podstránek pro reklamu do mobilních telefonů. Tuto možnost lze využít pro formáty reklamních SMS, MMS, bannerových kampaní a ikon na mobilních portálech a platí pro kampaně objednané ve výši od 50 000 Kč bez DPH a výše, a je určena novým inzerentům. Nabídka je platná do konce roku 2011. 

Mobilní internetové stránky jsou vhodným nástrojem především tehdy, pokud chce inzerent klientovi představit přímo v mobilním telefonu svůj výrobek či službu. Navíc má ke sdělení výhod a funkcionalit větší prostor, než má v rámci reklamní textové zprávy. 

Více informací na www.t-mobile.cz/reklama.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz