UŽIJTE SI VALENTÝNSKÝ VEČER V CHYTRÉM SPODNÍM PRÁDLE OD T-MOBILE

  • Love Magenta Connected Underwear jako originální valentýnské překvapení
  • Pár chytrého spodního prádla pro partnerské dvojice za 25 EUR
  • Od 6. února k dostání v e-shopu Love Magenta

Praha, 4. února - T-Mobile přichystal nejen pro své zamilované zákazníky originální dárek k Valentýnu, který přivede partnerovu pozornost k důležitějším věcem, než je displej mobilního telefonu. Sada chytrého spodního prádla obsahuje speciální čipy, které umlčí telefon partnera uvedením do „láskyplného“ (tedy off-line) módu. Sady chytrého spodního prádla se začnou prodávat od 6. února na webových stránkách www.lovemagenta.com. Prodejem chytrého spodního prádla připomíná T-Mobile lidem, aby pro zálibu v digitálních technologiích nezapomínali na potřebu intimní blízkosti ve vztazích. Od 6. února podpoří T-Mobile nabídku chytrého spodního prádla kampaní na sociálních sítích pod sloganem "Stačí vydat ten správný signál". 

Set dvou kusů chytrého spodního prádla magentové barvy mohou partnerské dvojice objednávat v libovolné kombinaci. Prádlo má v kapsičce zadního dílu místo pro čip „lásky“, který po propojení s aplikací v telefonech partnerů pomůže obohatit partnerské vztahy. Čip v prádle lákajícího partnera jednoduše namíří pozornost svého protějšku vůči od telefonu či tabletu směrem k milostným aktivitám. Telefon vábeného partnera spárovaný s čipem najednou začíná vyhrávat romantickou hudbu a přepíná se do off-line módu. Nastavení Love Mode, které blokuje veškeré příchozí hovory a zprávy, musí příjemce návrhu v telefonu potvrdit.

T-Mobile nabídkou chytrého spodního prádla reaguje na skutečnost, kterou pociťuje stále více uživatelů. Digitální technologie ovlivňují životy lidí víc, než si mnohdy přejí. Například reprezentativní výzkum mezi dospělou českou populací (18–65 let), který pro T-Mobile zpracovala společnost Ipsos, ukázal, že celých 85 % lidí považuje za správné občas si od technologií odpočinout. Jednou týdně si však digitální detox dopřeje pouze 28 % dotázaných. „Chceme, aby mladé páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat,“ upozorňuje mluvčí Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold.

Balení chytrého spodního prádla / Connected Underwear vyjde na 25 euro a obsahuje textilní tašku Love Magenta se stahovací šňůrkou, jeden pár spodního prádla (na výběr pánské boxerky a dámské kalhotky) a dva Love čipy o velikosti 40 mm x 24 mm x 3 mm.

Více informací o produktu najdete na https://www.lovemagenta.com/connected-underwear. Prodej limitovaného množství chytrého spodního prádla začíná 6. února.


 
O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s téměř 6,3 milionu zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě mobilních a pevných telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů). 

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz