V čele marketingu T-Mobile Czech Republic běžec na dlouhé tratě

  • Novým výkonným ředitelem divize marketingu se stává Petr Dvořák (35)

Praha 20. března 2008 - Novým výkonným ředitelem marketingu společnosti T-Mobile se stal Petr Dvořák (1972). V nové pozici jej schválilo představenstvo společnosti. Dvořák byl vedením divize marketingu pověřen koncem února, kdy byl oznámen odchod jeho předchůdce Jiří Dvorjančanského na pozici marketingového ředitele T-Mobile Deutschland.

Petr Dvořák působí v T-Mobile od roku 2001; předtím pracoval pro společnosti Nestlé a Lybar. V T-Mobile zastával různé pozice v divizi marketingu: začínal jako brand manažer značky Twist, poté se stal ředitelem marketingu pro rezidenční segment a naposledy zastával post ředitele oddělení Category & Product Management. 

Za svůj největší životní úspěch Dvořák považuje dlouholetou úspěšnou práci pro T-Mobile a to, že přežil maratón. "Obojí vyžaduje vytrvalost, zkušenosti a přípravu, pouhá teorie nestačí. Jsem rád, že všechny vědomosti, znalosti a zkušenosti, jež jsem získal během studií i předchozích etap své kariéry, mohu teď využívat právě v T-Mobile," říká nový marketingový ředitel a dodává: "Mým cílem je přispět na nové pozici k tomu, aby se naše společnost stala jasným tuzemským telekomunikačním leaderem, a zároveň svou práci skloubit se spokojeným osobním životem."

Petr Dvořák se narodil v roce 1972 v Děčíně, vystudoval Univerzitu J.E.Purkyně v Ústí nad Labem a v současné době pokračuje ve studiu MBA. Mluví anglicky, německy a rusky, k jeho koníčkům patří vytrvalostní běh, jízda na kole a cyklistika. Volný čas nejraději tráví s rodinou, manželkou a dvěma dětmi.   


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz