Další vánoční nadílka od T-Mobile: balíček „Sto“ a unikátní soutěžní aplikace

Twist balíček STO: 100 minut volání na čísla značky T-Mobile a 100 MB za 100 Kč
Edice Twist MNĚSTO s kreditem 200 Kč a balíčkem STO na první měsíc zdarma
Závod s Radimem – první aplikace využívající Second screen technologii v ČR

Praha, 13. listopadu – T-Mobile představuje další část své vánoční nabídky, tentokrát zaměřenou i na zákazníky s předplacenou kartou. Ti si mohou od 10. listopadu aktivovat nový Twist balíček STO poskytující 100 minut na volání na čísla značky T-Mobile a 100 MB dat za 100 Kč. Od 18. 11. pak bude pro klienty přichystána exkluzivní limitovaná edice Twist MNĚSTO s kreditem 200 Kč a balíčkem STO na první měsíc zdarma. Operátor také pro všechny své hravé a soutěživé zákazníky spustí 1. prosince vánoční soutěž v unikátní mobilní aplikaci využívající poprvé v ČR tzv. Second screen technologii (propojení telefonu s televizí nebo jiným médiem). Soutěž spočívá ve virtuálním závodění na běžkách s tělocvikářem Radimem Pikešem, hvězdou aktuální reklamní kampaně T-Mobile v podání Ivana Trojana.

Twist zákazníci si už nemusí vybírat, zda chtějí výhodněji volat či datovat. Právě jim je totiž určen nový balíček STO přinášející 100 minut volání na čísla značky T-Mobile a 100 MB dat za 100 Kč. Platnost balíčku je 30 dní od aktivace a klienti si ho mohou objednávat přes standardní aktivační kanály (například přes samoobsluhu Můj T-Mobile) od 10. listopadu. Nabídka je časově omezená, aktivace je možná jen do 31. ledna 2015.

Exkluzivní edici Twist MNĚSTO si noví zákazníci budou moci pořídit od 18. 11. na značkových a partnerských prodejnách operátora a vybraných prodejních místech, a to do vyprodání zásob. Tato limitovaná edice obsahuje tarif Twist Našim+, přičemž za pořizovací cenu 200 Kč získá klient 200 Kč kreditu a balíček STO aktivovaný na první měsíc zdarma. Klienti si samozřejmě na kartě mohou nastavit i Výhodnou sazbu za dobití a po vyčerpání volných minut v balíčku volat na čísla značky T-Mobile už od 1,50 Kč/min.

T-Mobile dále pro své zákazníky připravil inovativní interaktivní soutěž prostřednictvím mobilní aplikace Vánoční závod, která využívá Second screen technologii – pokud ji zákazník spustí během prosincové televizní reklamy operátora, aplikace rozpozná zvukovou stopu a přihlásí ho do soutěže. Jejím principem je držet tempo s tělocvikářem Radimem během virtuálního závodu na běžkách, přičemž běh se provádí kmitavým pohybem telefonu. Soutěžit bude možné od 1. 12. do 21. 12. a každý den vyhrává 192 nejúspěšnějších. Celkově je připraveno více než 4 000 cen. Denně se soutěží o tři telefony Samsung Galaxy S5 mini, tři tablety Samsung Galaxy Tab4 10.1 LTE, šest hodinek SmartWatch a dále celou řadu nehmotných výher, jako jsou slevové vouchery na vybrané telefony nebo tablety, audioknihy či předplatné e-časopisů. Aplikaci vyvinula inovační jednotka Farmhouse a ke stažení na Storech bude v druhé polovině listopadu (pro operační systémy Android a iOs).

Více informací o vánoční nabídce T-Mobile najdete od 17. 11. na webové adrese www.t-mobile.cz/vanoce.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz