T-Mobile = nejdůvěryhodnější mobilní operátor v Česku

  • Čtenáři Reader's Digest Výběr rozhodovali, kterým spotřebitelským značkám nejvíce věří - mobilním operátorům vládne T-Mobile
  • Kromě České republiky proběhl průzkum v dalších 13 zemích Evropy

Praha 13. března 2006 - Největší důvěru zákazníků má mezi tuzemskými mobilními operátory T-Mobile. Rozhodli o tom čtenáři prestižního časopisu Reader's Digest Výběr v průzkumu European Trust Brands - "Dobrá značka 2006" v kategorii mobilní operátor. Tento průzkum pořádala společnost Reader's Digest již pošesté a kromě České republiky proběhl v dalších třinácti zemích Evropy.

Cílem průzkumu "Dobrá značka 2006" bylo zjistit, kterým spotřebitelským značkám zákazníci nejvíce důvěřují. Oslovené domácnosti hodnotily kvalitu zboží, jeho cenu a design i péči o potřeby zákazníka a uváděly, jakou vybranou značku kupují nebo používají.

"Jsme velmi potěšeni ziskem tohoto prestižního ocenění. Široká nabídka kvalitních produktů a snaha o co nejlepší péči o zákazníky jsou hodnoty, které T-Mobile dlouhodobě charakterizují," říká Jiří Hájek, tiskový mluvčí T-Mobile a dodává: "Chceme se stát nejuznávanějším poskytovatelem služeb v České republice. Tato cena dokazuje, že jsme na dobré cestě."

Spotřebitelské značky měli oslovení možnost tradičně hodnotit ve 30 kategoriích. Deset z nich bylo lokálních, zbývající byly shodné pro všechny zúčastněné země. Nejdůvěryhodnějšími evropskými značkami se stala Nokia a Nivea, prvenství získaly ve všech 14 zemích Evropy. Výsledky zpracovávala společnost Wyman Dillon Ltd. se sídlem v britském Bristolu. Do průzkumu se zapojily desítky tisíc respondentů.

Respondentům vybraným  databáze zákazníků společnosti Reader's Digest byl poštou zaslán dotazník. Sekce důvěryhodných značek byla sestavena formou otevřených otázek v souladu s profesionálními standardy tak, aby neobsahoval otázky nepřijatelné nebo zkreslující. Sběr dat probíhal v srpnu 2005.

Zajímavosti o průzkumu
Průzkum European Trusted Brands byl poprvé spuštěn v roce 2001 a od té doby se provádí každoročně a i nadále je jedním z největších a nejširších evropských spotřebitelských průzkumů:

  • Prvořadým cílem tohoto průzkumu je zjistit, kterým značkám Evropané důvěřují nejvíce a posoudit jejich vlastní vnímání značek, které nominovali.
  • V roce 2006 byla poprvé do průzkumu zahrnuta škála otázek týkajících se politiky a budoucnosti EU.
  • Respondenti byli čerpáni z databáze předplatitelů časopisu Reader's Digest z více než 4 milionů evropských domácností.
  • Vybraný vzorek a výsledky byly vyváženy tak, aby profily respondentů podle možností co nejvíce odrážely širokou demografickou populaci v každé jednotlivé zemi.  
  • Za 6 let konání výzkumu svěřilo své názory více než 140 000 Evropanů na více než 112 000 značek pokrývajících širokou škálu kategorií od platebních karet až po vitaminové tablety.  

Zúčastněné země: Belgie, Česká republika, Finsko, Francie, Holandsko, Maďarsko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Španělsko, Švýcarsko, Velká Británie.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz