Uvítací tóny v novém kabátě

  • Personalizace Uvítacích tónů možná i přes internet
  • Hudbu pro volajícího lze nakoupit přímo na webu
  • Vylepšená podoba stránek www.uvitacitony.cz

Praha 7. září 2007 - T-Mobile přichystal od 7. září další vylepšení oblíbené služby Uvítací tóny. Zákazníci se mohou těšit na inovovanou podobu stránek www.uvitacitony.cz. Na nich mohou nově nejen nastavit každému volajícímu jiný song, ale i přímo melodii objednat. Dosud to bylo možné jen pomocí SMS, přes WAP nebo zavoláním na speciální linku 14714.

"Uvítací tóny jsou velmi oblíbenou a úspěšnou službou, v současné době ji využívá více než 350 tisíc zákazníků," říká Martina Kemrová, tisková mluvčí společnosti T-Mobile.

Díky vylepšení webu si teď zákazníci mohou objednat melodie přímo na internetu. V minulosti šlo nastavit uvítací tóny pomocí SMS (odeslanou na číslo 14714), zavoláním na telefonní číslo 14714 nebo na WAPu. Nyní se zájemcům stačí jednoduše přihlásit do služby Uvítací tóny na webu t-zones a pak jen vybírat vhodnou melodii, pro kamarády, rodiče či obchodní partnery.

Na webu mají nyní uživatelé také možnost nastavit různým skupinám volajících či jednotlivcům uvítací tón speciálně pro ně - punk či hip hop pro spolužáky, pro milovníky klasiky třeba Vivaldiho. Personifikace uvítacích melodií byla zatím dostupná pouze na WAPu. Objednání vybraného uvítacího tónu přijde na 15 Kč včetně DPH. Na stejnou částku vyjde i měsíční provoz služby, bez ohledu na počet nastavených skladeb (až 99).

Uvítací tóny pro nové uživatele zdarma
Všichni ti, kteří ještě nevyzkoušeli službu Uvítací tóny nebo ji neměli v uplynulých třiceti dnech aktivní, mají do 30. září příležitost vyzkoušet si ji jeden měsíc ode dne aktivace zcela zdarma. Stačí jen odeslat SMS ve tvaru TON na telefonní číslo 4603. Bezplatně pak bude aktivován uvítací tón Tabáček od Chinaski. Zákazník splňující podmínky této akce první měsíc nehradí ani poplatek za vedení služby (15 Kč měsíčně), ani za odeslanou textovou zprávu

Uvítací tóny nabízí desítky tisíc skladeb a hlášek. Každý si může vybrat z pěti hlavních kategorií, z nichž každá je dál tematicky členěna (např. rock, pop). K nejoblíbenějším se řadí úspěšné hity z hitparády t-music - v současnosti si zákazníci nejčastěji objednávají song Umbrella od zpěvačky Rihanny, Relax, Take It Easy (Mika) či Spring Nicht (Tokio Hotel). K nejoblíbenějším českým interpretům patří Daniel Landa či kapela Kabát.

Více podrobností nejen o promo akci naleznete na www.uvitacitony.cz.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz